Tuesday 19 November 2013

Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri Kullanımı I

Yoğun okumalı geçen bir gündü. Eğitimde teknoloji kullanımı dersi kapsamında yapacağım sunuma hazırlanmak için ilgili bölümü okudum. Konum Özel Eğitimde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı, konu ilgi çekici bir ada sahip olmasa da içerik ilgi çekici özellikle öğretim yazılımları ve simülasyon konusunda yapılan çalışmalara takdire şayan. Öğretim yazılımları kapsamında genelde flash programından yararlanılmış olması modülerlik konusunda bir kaç gömlek birden çıkartılmasını sağlamış aslında. Özellikle Çiftçi'nin (2009) da yaptığı çalışmada yaptığı yaklaşım genişletilerek işitme engellilerin eğitminde bir ders dahi olabilir. Ayrıca simülasyon konusunda yapılan çalışmanın günümüzde apple store ve google playe girecek kadar popüler olması da bir hayli ilginçti. Sırada kalan başlıklar yarın tekrar sunuma dahil edilecek yapıda incelenecek gerekli görseller ve yazım sonrası dikkat çekici düzenlemeler hazırlanacak, ayrıca sunuma uzmanlık alan dersi makalelerinden edinilen otistik çocuklar ve disleksi hastası çocuk sahibi ebebeyinler konusunda yapılan çalışmalardan da ek içerikler dahil edilecek.

No comments:

Post a Comment